reede, 7. mai 2010

Roosa nagu õunapuuõied

Meie aias õunapuud veel ei õitse. Kui nad natuke rohkem päikest saaksid, siis oleksid nad kõik varsti õites. Maikuu projektis 12 MÜTSI on roosat värvi. Loviisa roosa mütsi sain valmis juba aprillis ja nüüd saan seda ka teiega jagada. Pole küll päris õunapuuõite värvi, meenutab rohkem mandlipuuõisi, aga roosa on roosa.


Juhend: Knitty Fall 2007

Lõng:Qina Katia (Liann Lõngad)


Tänu ikka veel pisut jahedale ilmale on Loviisa saanud seda mütsi ka kanda.


5 kommentaari:

  1. Vahva, mulle meeldib väga, et selliseid mütse saab nii mitmeti kanda. Jaheda ilmaga tõmbad kärvadele, kui tuju on, lükkad kuklasse. Loviisa rätik on armas

    VastaKustuta
  2. Lemmi, vabandust, tahtsin kirjutada, et jaheda ilmaga tõmbad mütsi kõrvadele:)

    VastaKustuta
  3. Mulle ka meeldivad sellised mütsid! Ma ise ei ole väga roosa armastaja, aga teatud roosad toonid ja kooslus koos mõne teise värviga on mulle täitsa söödav. Just selline roosa beeži ja pruuni ja halliga koos on päris mõnus.
    Rätiku jaoks ostsin seda riiet kohe ekstra, sest see nii hästi sobis selle mütsiga kokku.

    VastaKustuta
  4. no kui ütelda roosa, siis assotseerubki kõigepealt nn. searoosa ja siis nn.barbieroosa. kui need kaks väljaarvata, siis ülejäänud roosa varjundid on kõik väga ilusad.
    nagu siit pildilt paistab, on sinu roosa selline vanaroosa-kanti lõng, seda enam et targalt oled sallil kõrvaltoonideks halli-beezi-pruunakat lisanud. st. sinu kangavalik on kümnesse:D
    armas kevadine mütsike, mhm. mõtlen just, et see veidi augulisem muster on vist kevadel täidsa ok: ventilatsioon toimib ja samas kõrvad soojas:)

    VastaKustuta
  5. Ja see muster sobib täpselt sellise ilmaga nagu viimased päevad olnud on.Hoiab suurema tuule kõrvadest eemal. Ma olen vist üks viimaseid aastakäike, kellest barbiemaania veel mööda läks ja ma kohe ei armasta seda barbieroosat või isegi võiks öelda, et see ei tekita minus mingeid emotsioone, sest see on nii igav ja etteaimatav.

    VastaKustuta