esmaspäev, 20. september 2010

Oranž nagu sügisesed lehed

Mina kuulun nende inimeste hulka, kelle lemmikaastaaeg on sügis. Pori ja külma tuult ma just ei jumalda, aga sügisvärve armastan väga. Selle kuu müts siis sügiseselt oranz.

Juhend: Lee Wood Juvan
Lõng: Sulka Katia ( Liann Lõngad)

Mütsi kudumine läheb väga kiiresti ja sellepärast sain ühe asemel valmis kolm mütsi. Kõik samast mõnusast ja pehmest lõngast. Roosat pildile ei saanud, sest see jõudis enne omaniku kätte. Ülejäänud kaks jagasime meie Loviisaga sõbralikult omavahel ära. Loviisale oranz, sest sel on lühem soonikuosa.


Selle mütsi kõige suurem pluss on see, et selle sisse mahub ära hobusesaba. Mulle kui kroonilisele hobusesaba kandjale on see lausa ideaalne.






Ja tegelikult ma tean, kuidas sõna oranz kirjutada, kuid arvuti lubas mul vaid pealkirjas õiget lõputähte kasutada. Ei mingit priiskamist!

5 kommentaari:

  1. Lõpuks ometi!Uued pildid sinu toredatest tegemistest ma mõtlen.
    Tundub nii mmmmõnusalt soe see müts. Mul hakkas oma peast kohe kahju hetkel ilti vaadates.
    Ja eriline aitäh sinu naeratuse eest pildil!

    "tänulik lugeja"

    VastaKustuta
  2. No tore, et sa polnudki lootust kaotanud ja veel ikka vaatasid minu blogi sisse. Hetkel mul küll ei ole sellist tunnet, et ma ennast parandan, sest fotokas jääb oma töödega pidevalt jänni. Nii hea on kedagi teist oma ajapuuduses, laiskuses või mugavuses süüdistada ja ise olen jällegi puhas poiss.

    VastaKustuta
  3. mõnusad mütsid, mulle meeldivad sellise lopsaka "kuduga" mustrid:)
    ja sobivad hästi!

    VastaKustuta
  4. Ja neid lopsaikaid on väga tore kududa, sest nad saavad ruttu valmis!

    VastaKustuta
  5. Oh I Iove this hat! And the 2 colours! And it suits you... Perfect!

    VastaKustuta