laupäev, 22. oktoober 2011

Sügise imelised värvid

 Sügisene värvide kooslus on mõnusates soojades toonides, kuid ilmad tasakaaluks vihmased ja tuulised. Mulle see sügise kirju kuub meeldib ja isegi vihm on tore, sest vihmast tekkinud lompides saab katsetada, kas kummikud ikka veel vett peavad.


Loviisa sai selleks sügiseks endale triibulise bareti. See baretindus on mulle lapsepõlvest külge jäänud. Ma kandsin neid vist igas vanuses ja mul oli neid igat värvi. Võib-olla olid baretid ühed vähestest asjadest, mida ilma tutvusteta poest osta sai.

Lõng: Nuovo Irlanda Lana Gatto ( Liann Lõngad)
Originaalil ajakirjas Suuri Käsityö oli ka tutt bareti keskel, aga Loviisa soovis tutita.


Lisasime vaid mõned liblikad.




Nautige sügisvärve!

7 kommentaari:

  1. eine niedliche mütze. die farben gefallen mir gut.
    liebe grüße aus deutschland
    von monika

    VastaKustuta
  2. Danke Monika!
    Liebe Grüsse!
    Lemmi

    VastaKustuta
  3. Ilus barett. :) Ilma tutita on väga kena. :)
    Ma mäletan, et baretid olid ikka ka nõuka ajal suur defka. :) Ega siis vist midagi eriti ilma tutvuseta ei saanudki. ;)

    VastaKustuta
  4. Aitäh Diana!
    Ega ma tegelikult ei tea, kui kerge ühte baretti tol ajal hankida oli, aga selline baretiline lapsepõlv oli mul küll. Kodu jaoks oli kollane, kooli jaoks olid roosad. Kui juba suurem olin siis õmblesin endale mustast sametist bareti.

    VastaKustuta
  5. Oi, nii õigeja armas barett! Näitasin Elisabetile, talle Loviisa peas väga meeldis, aga kui hakkasin juttu sinnapoole viima, et kuidas oleks, siis oli kohe vaja kassiga mängima lipata:)
    Heli

    VastaKustuta
  6. Mütside pärast ma väga oma veenmisoskust lihvima ei pea, aga on mõned riideesemed, millest käiakse võimalikult kaugelt mööda. Aga üldiselt sobib Loviisale veel kõik.

    VastaKustuta
  7. No tõepoolest ääretult kenad värvid, imelised pildid.

    VastaKustuta