pühapäev, 31. mai 2015

Kevadised lõhnad


Kevad möödub oodates. Ootasin õunapuude õitsemist. Nüüd on õunapuuõite aeg juba peaaegu möödas. Hetkel on  sirelite kord õitseda ja nende lillade õite ilu jätkub ka vaevalt nädalaks. Järgmiseks tulevad metsroos ja piibelehed. Ja nii edasi. Ja need lõhnad, need on nagu mällu sööbinud. Kui tuul toob naabriaiast möödudes ninna mõne tuttava lõhna, siis tead täpselt, et neil on ka kannikesed või piibelehed. Veel ootan köögivilja tärkamist ja esimesi kurke ja maasikaid ja...  Ja kuigi ma tean kuna ja mida oma aias oodata, on ikkagi nii põnev oodata. Ja nii igal aastal.


Loviisa sai endale ühe rõõmsa komplekti. Pluusi sinise värvi valisin küll täitsa mööda, aga see on e-poest tellimise võlu ja ma ei nurise tegelikult kunagi selle üle, et e-poe pildil pole kaup sama värvi kui minu ettekujutus antud tootest. Mulle tundub, et elu on lihtsalt liiga lühike, et viriseda igasuguste tühiste asjade pärast nagu tellitud lõnga valeks osutunud värv.


Pluusi idee on ühest Katia juhendiraamatust. Lõng on Rowan Belle Organic. Väga mõnus lõng.


Kaunistuseks tükike paela. Leiad siit.





Püksid on venivast teksariidest. 


Jätsin ikka kasvuvaru varu ka. Kasvamine toimub praegu lihtsalt liiga kiiresti. Roosidega lühikesed püksid on juba väikesed.








Sirelilõhnalist pühapäeva!

2 kommentaari:

  1. Need roosi-püksid on on küll äraütlemata vahvad. Millise lõike järgi need kokku vuristasid? (võib-olla on sul kusagil ka viide, ei osanud uurida). Sirelid lõhnavad lummavalt, samuti minu suured lemmikud piibelehed. Kuid- pean sinu (kurvastuseks) ütlema, et piibelehed hakkavad varsti ära õitsema, vähemalt meie kandis küll. Käisin reedel korjamas ja üllatusin isegi. Kujutasin ette, et need veel nupus.

    VastaKustuta
  2. Aitäh pükse kiitmast. Ei ma ei kirjutanud viidet, sest ma polnud kindel, kas kellelegi see ajakiri midagi ütleb, sest see sattus minuni kellegi kaudu ja Eestis ei ole müügil näinud. Ajakirja nimi B-inspired . Kindlasti saab seda netist osta. Tegelikult on suur piibeleheaeg vist läbi jah, aga kui ma oma piibelehtedest räägin, siis need on alles roheliste nupukestega. Ma olen nad nii kavalasse kohta istutanud. Esmalt nuusutan teiste piibelehti ja siis enda omi.

    VastaKustuta