kolmapäev, 30. september 2015

Kampsun-mantel


September hakkab läbi saama ja ma jõuan blogisse täpselt veel ühe sissekande teha. Seekord siis jälle midagi endale. Ma ei saa poes kuidagi mööda minna roosidega kangastest. Nii soetasin endale ka selle halli roosidega villase kudumi ja teadsin juba ette, mis sellest saama peab. See pole ei üks ega teine. Natuke jäik, et olla kampsun, aga ilma voodrita ei anna ka päris mantli mõõtu välja. Mantel-kampsun või kampsun-mantel.


Lisaks meetrile kangale läks üks paar (üks säär) kasutatud teksapükse.


Kapuutsiks kasutasin ära kõik kangaülejäägid.




 Karm ja kare villane ja läikivad siledad teokarpnööbid.


Üks tasku ikka ka. 


 Rõõmsat kesknädalat!

7 kommentaari:

  1. Väga, väga äge! Kust sellist kangast leida võib?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Kanga ostsin Tartu Kangas ja Nööp poest.

      Kustuta
  2. Nii praktiline ja ilus mantel - just selline, millest isegi unistan!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh Laura! Minu seljas on see muidugi lühem, aga soe ikkagi. Kahju ainult, et vihma ei pea.

      Kustuta
  3. Vastused
    1. Aitäh! Sa usin õmbleja nipsutad sõrmi ja valmis!

      Kustuta
  4. Oi, kuidas see kaunidus mul kahe silma vahele jäi:) Vaatasin pilte ja siis lugesin, et tegid endale. On väga lahe. Ma ikka mõtlen, et on üks asi midagi valmis õmmelda, hoopis teine tegu, kui lisada killukesi siia-sinna. Imevahva! Ja ikka ülikena kah!

    VastaKustuta