kolmapäev, 17. märts 2010

Lilla nagu esimene krookuseõis

Oma märtsikuu mütsi pean kindlasti esitlema enne kalendrikevade algust, sest postituse pealkiri kõlab juba väga kevadiselt, kuid müts veel täiesti villane. Lõnga ostsin oma lilla talvemantli juurde, aga kuna kevad hakkab juba lähenema, siis lükkasin seda kudumistööd järgmiseks talveks edasi. Nüüd võtsin selle mütsi siiski ette, sest värv on ju peaaegu krookuslilla.

Lõng: Tapestry Rowan (Veimevakk)
Juhend: Ravelry


Nööbid on küll ehtne krookus.

5 kommentaari:

  1. Ongi krookus, selline tagasihoidlikult armas ja õrn. Mida lähemalt vaatad, seda põnevama'!! Erilised nööbid,kas glasuuritud savi?

    VastaKustuta
  2. Ei savist nad ei ole. Nad on sellised üli kerged. Ma arvn, et see glasuuriga kaetud kookos või midagi taolist. Ma pole vist tegelikult kunagi sellist lillat armastanud, kuid ajast, mil ma avastasin enda jaoks lavendlid on muutunud igasugused lillad toonid mulle südamelähedaseks.

    VastaKustuta
  3. Lihtsuses peitub ilu ja võlu ;) Tubli!

    VastaKustuta
  4. tänu Sinu kommentaarile Minu blogis, sain ma üldse teada, et nii vahva blogi on olemas - ilmatuma vahvad õmmelused ja kudumised on siin:)
    lugesin kohe kõik läbi:)
    ja kõik on ilus:)

    VastaKustuta
  5. Aitäh Kreysy!
    Marmelaad Mul on hea meel, et minu blogi külastasid ja siit midagi leidsid, mis sulle silmarõõmu pakkus.Oled alati oodatud!

    VastaKustuta