reede, 2. aprill 2010

Potipõllumajandus

Taas on meie kodus tärganud potipõllumajandus ja me kasvatame ette uusi huvitavaid ja vanu tuttavaid taimi. Meie väike aednik sai selleks kevadeks uue kollase kostüümi, mis mõjub lilledele ja kõrvitsatele nagu päike. Muidugi sobib see erekollane komplekt ainult taimede kastmiseks, sest muidu poleks ta varsti enam nii kollane.

Tore on nii värvilise kanga puhul see, et sellega sobivad paljud erinevat värvi kandid, nööbid ja niidid. Muidugi on siis alati oht, et pilt võib muutuda talumatult kirjuks.

Püksid: Ottobre 4/2006

Jope: Ottobre 4/2009

Pükse ja jopet ühendavad punased detailid.




11 kommentaari:

  1. väga lahe lillekastmis kostüüme, mõnusalt päikeseline

    VastaKustuta
  2. Võrrrrratu!!! Täpilised detailid, lahe muster ja värv, veab Su tirtsul!

    VastaKustuta
  3. Jah need värvid toovad päikest ja värvi ning lootust veel natuke halli varakevadesse.Ei teagi, millal kevad mul jälle õmmelda lubab, sest praegu laiutab minu õmblustoas kevadvesi.Saaks toreda pildi, kuidas fanaatiline õmbleja istub lillelised kummikud jalas vesi põlvini ja õmbleb.

    VastaKustuta
  4. Suurvesi... pole lihtsalt sõnu,masendav. Tunnen kaasa

    VastaKustuta
  5. oh yes, I can leave a comment now! Thank you for the profile and see you soon!

    VastaKustuta
  6. Imeline päikseline kostüüm!!

    VastaKustuta
  7. tõesti vahva kevadkostüüm, ja tõepoolest - iga tegevuse jaoks ikka spetsriietus.
    iga aastaga on mu tütre õuepüksid muutunud tumedamaks - sellel aastal ostsin mustad!!!, sest midagi pole teha - niii on praktiline, aga jalutamispüksid on punaselillelised:D

    VastaKustuta
  8. Aitäh kõigile! Tundub, et pole juba terve igaviku arvuti taga istunud, sest seda lihtsalt polnud. Lisaks oli täielik käsitööseisak, sest kevadvesi ei tahtnud kuidagi minu toast lahkuda.Varsti saan jälle uusi asju ülesse panna ja muidugi teie toredaid tegemisi näha ja imetleda.

    VastaKustuta
  9. :)Tervisi väikesele aednikule!

    VastaKustuta
  10. Uskumatult armas komplekt! Piilusin ka Su varasemaid tegemisi - superandekas!

    VastaKustuta
  11. Aitäh Liana! Ma olen alati superkohmetu, kui mind keegi kiidab, aga mul on samas väga hea meel,kui mu tegemised ka teistele silmailu ja rõõmu pakuvad.

    VastaKustuta