esmaspäev, 5. juuli 2010

Roosid aias ja kleidil

Kõik roosid on oma esimesed õied avanud ja mina sain oma roosidega kleidist lõpuks mõned fotod. See kleit on natukene ka taaskasutus, sest terve kangatükk on pärit just taaskasutusest. Plaanisin temast teha nii ühte kui teist, kuid lõpuks võttis kangas siiski kleidi kuju. Selline ta siis sai.






Lõige: Burda Easy Fashion 2007




Easy Fashionis oli selle lõike järgi õmmeldud mitu erinevat varianti. Ma võtsin siis igast variandist endale sobivad osad ja tegin omale sobiva mudeli.







Mul ei olnud kleidi juurde sobivat laia nahkvööd. Ilma vööta aga ei istu kleit seljas nii nagu vaja. Katsetasin motiividest heegeldatud vööd. Motiiviidee pärit siit.






Kinnis on heegeldisele natuke raske. Hea oleks vööd seest riidega toestada, siis ta ei veniks raskusele järgi.








Ilusat roosilist suve!

5 kommentaari:

  1. Väga ilus ja romantiline kleidike ;) Mulle ka ei istu kunagi need lõiked, mis ajakirjades on, vaid ikka ja jälle tuleb muudatusi teha.
    Ja leian, et selle kleidi juurde sobibki just heegeldatud vöö, nagu täpp i peale ;)
    Ja roosid on lausa võrratud. Kas need kõik on sinu oma aia roosid?

    VastaKustuta
  2. jah, kleidiriie ja heegeldatud vöö sobivad kokku ideaalselt, erinevate materialide kokkusobitamine teeb lõpptulemuse põnevaks....
    ja kleidiriie on muidugi fantast,
    ja see pannal on põnev....,
    rooside pillerpall on võrratu:))

    VastaKustuta
  3. Aitäh Kreysy ja Marmelaad! Need on tõesti minu oma aia roosid. Pidasin neid alguses sellisteks eriti pirtsakateks lilledeks, aga ajaga selgus, et nad on täiesti kannatlikud ja toredad taimed ja ilusad ka.

    VastaKustuta
  4. Kleidi kangas tundub väga huvitav ja vöö on vahva!

    VastaKustuta
  5. Aitäh Karnaaks! Ma ise mõtlesin ka, et miks keegi selle riide üldse taaskasutusse viskas.Vedas mul!

    VastaKustuta