neljapäev, 5. august 2010

Seelik teksapükstest

Täna on selline mõnusalt jahe hommik ja soosib arvutitoas olemist. Palaval päeval on arvuti taga istudes higimull otsaees nagu teeks rasket füüsilist tööd.
Krentu blogis ilmus just värske pükstest teksaseeliku tegemislugu ja nii tundub sobiv ka oma seelikulugu ära rääkida. Tegelikult oleks ma võinud need püksid lihtsalt minema visata, sest ma olin need ikka päris ribadeks kandnud, aga need polnud ju lihtsalt niisama püksid. Need olid minu esimesed omateenitud raha eest ostetud kallid firmateksad. Mäletan veel hästi, kui ma need ostsin , kuidas igast õmblusest õhkus väärtostu lõhna ja kui neid kandsin, siis oli kohe selline eriline tunne. Põhjus polnud firmamärgis, vaid et osturaha oli oomateenitud. Vot selline lugu ja nüüd on neist püktest saanud seelik.


Soetasin endale Linakaubamajast tüki linast ja natuke pitsi ja tegin teksasest ülemisele osale juurde mõned rüüsid. Tahtsin alguses veidi pikema teha, kuid see oleks tulnud liiga raske.




Tagumised taskud olid väga suurte aukudega. Neid lappisin tüki pitsi ja pärlitega.


See oli mulle küll üllatus, et see keerutamine nii pea ringlema paneb. Väiksena tundus see küll palju toredam.



3 kommentaari:

  1. Keerutamine paneb pea ringi käima... Sul vedas, et selle kurva tõiga alles nüüd avastasid!
    See on lahe, et just neist Teksadest seeliku tegid, oh neid mälestusi, väga mõnus oli lugeda. Linane sobib õhukeseks kulunud denimiga ülihsti kokku!

    VastaKustuta
  2. Mulle väga meeldivad linased kangad ja suveks on nad ideaalsed. Ja teksadest on ka saanud minu number üks riideesemd. See on vist sellest, et väikeste lastega on need kõige mugavamad riideesemed. Peab ainult vastavalt vajadusele ülemist otsa vahetama. Nüüd kui lapsed on iseseisvamad, siis on kleidid ja seelikud taas koha minu kapis leidnud. Muidugi seelikuteks saavad läbikantud teksadest vaid valitud.

    VastaKustuta
  3. I don't understand anything but I am still very glad to discover your very nice blog and beautiful creations thanks to your sweet comment on my granny belt. Yours is very pretty! I love the colors of it!

    VastaKustuta