teisipäev, 26. oktoober 2010

Oktoobrikuu punane

Hakkaski tõsisem sallihooaeg pihta. Esimesed sallid otsiti kindlasti välja juba esimeste tõsisemate tuulehiilidega, aga soojemad ja paksemad sallid tulevad vist ikka koos härmatise ja külmaga. Mina kudusin selle hooaja esimene salli mohäärist. Viimistlesin Kai nõuannete järgi ja tuli täitsa ilus välja. Veelkord tänud sulle Kai!

Juhend: Suuri Käsityölehti 5/2009
Lõng: Rose Mohair Novita





Nina sooja salli sisse!

4 kommentaari:

  1. No näed mis vägev lehemustriline sall,ilus erk punane ka veel! Pole üldse tänu väärt ja ilusat sügist Sulle!

    VastaKustuta
  2. Ikka olen tänulik! Ma pole väga usin koolitustel ja rühmades käija, aga kellegi targema käest olek vaja vahel küsida ja selleks pakub internet ja blogindus suurepäraseid võimalusi. Jah ma jäin ise ka tulemusega rahule ja ma loodan, et kandja samuti.

    VastaKustuta