reede, 15. juuni 2012

Jälle nagu uued


Katsetasin salvrätitehnikat oma vanade kingade peal. Seisid teised oma näotute õliplekkidega juba eelmisest suvest  riiulil ja ootasid. Mulle endale tundub, et kingad näevad nii üsna värsked ja põnevad välja. Nüüd on vaja välja selgitada, kas selline kaunistus ka vihma talub. Ma arvan, et meie suvi ei ole vihmaga kitsi ja ma saan oma küsimusele varsti vastuse.


Parem


ja vasak



on küll sarnased, kuid samas ka omanäolised, et sassi ei ajaks. Peab vaid meelde jätma, milline on parema kinga nägu ja milline vasaku kinga nägu. Kõrvalseisjaid jääb kummitama mõte, et kas tal on need kingad ikka samast paarist või äkki peaks talle ütlema.


Mõnusat lillelist suve!

6 kommentaari:

  1. Ossaa! Vaat see on üks põnev katsetus!
    Kingad näevad imelised välja. Loodan, et nad saavad vihmaga headeks sõpradeks :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No ma loodan ka, et nad peavad rohkem kui esimese vihmani vastu ja teenivad mind veel mõned suved ning siis saan idee tootjafirmale uueks kollektsiooniks maha müüa.

      Kustuta
  2. Imearmsakesed. Need Mary Jane tüüpi kingad on lillepildi jaoks ju nagu loodud!

    VastaKustuta
  3. Ja Su blogi päisefoto on võrratu

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seda tüüpi kingad on mu lemmikud ja eriti kui nad on armsaks kantud, siis ei raatsi neid ju ära visata.
      Päisefoto on mu enda sauna eest ja räägib selgelt minu lavendlivaimustusest. Tundub, et nad on mu aia omaks võtnud, sest nad isegi külvavad ennast ise, mis on ju lemmikutele lubatud.

      Kustuta
  4. hallo lemmi,
    ich glaube, ich kann auf den kommentar nich antworten.
    ich nähe mit einer bernina nähmaschine, seit ca 11 jahren. jetzt ist sie allerdings in reperatur. aber sie leistet gute sehr gute dienste.
    habe allerdings keinen vergleich zu anderen maschinen. zuvor hatte ich eine singer, als ich sie reparieren lassen wollte, haben mir mehrere repereraturannahmestellen abgeraten.
    viel glück bei der suche.

    lg monika

    VastaKustuta