neljapäev, 7. november 2013

Tuleb vist külm talv



Nüüd võib tõesti talv alata, sest Loore magamiskott on valmis. Tundub, et asjade pealt, mida ma koon võib ennustada nagu sea põrna pealt. Kui Janek esimest korda Loore magamiskotti nägi, siis ütles ta kohe, et tuleb vist külm talv. Ei tea kas ikka tuleb, aga me oleme selleks valmis.







Heegeldatud äärise lisasin ise juurde. Kasutasin ära triibulise sokilõnga jääke.


Nööbid Vikkel








 Sügispäike on minu ka pildile peegeldanud.
Päikest teilegi!




4 kommentaari:

  1. Villabeebi! Kaitsemaagiline punaservake on detail, mis lihtsalt paneb mòtlema, et kõigilmasjadel vòiksid olla punased kandid.

    VastaKustuta
  2. Ma ei teadnudki, et punsel selline tähendus on.Ma armastan tihti punast äärte heegeldamiseks võtta, nii et see võib mingi alateadlik teadmine olla, miks ma just punase kasuks otsustan.

    VastaKustuta
  3. Väga armas tudukott. Peru on meeletult soe lõng, sellega võib südamerahus õues tududa.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Peru on tõesti väga soe. Mul on endal Peru lõngast kampsun, mida praeguste ilmadega veel kanda ei saagi, sest hakkab tõeliselt palav.

      Kustuta